All images/content Copyright by Lesanka Honigh.


Ik loop wat achter met deze blog bijhouden, niet in de laatste plaats omdat ik hoogzwanger ben! Dat vinden we binnen ons gezin allemaal erg leuk en vol verwachting wachten we af...Any time now.
Verder ben ik druk en is het bijhouden van een blog iets waar je voor moet gaan zitten..en dat, tsja... komt er dus niet zo vaak van..

Er gebeuren ondertussen namelijk zo veel andere inspirerende dingen: Ik ben bezig met de soort 'huisstijl' ontwerpen voor een winkel en markt die erg leuk is, maak ik nog steeds veel foto's, ik heb nog wat extra klusjes gedaan voor artiest Israel Nash uit Amerika (hier zijn website! binnenkort is hij weer in Nederland in het voorprogramma van Midlake, check it, Ik was erg onder de indruk toen ik Israel live hoorde spelen!) verder heb ik nog visitekaartjes ontworpen en binnenkort gaat het er dan echt van komen: een heuse echte eigen site! Waar ik mooier en makkelijker kan laten zien waar ik me mee bezig hou en wat ik in het verleden zoal heb uitgespookt.
Ik zie er in ieder geval naar uit en hou je op de hoogte, ik post het t.z.t natuurlijk hier op deze blog.

Over de afbeelding hierboven: Alweer een hele poos geleden maakte ik dit werk in opdracht voor in het kantoor van een groot bureau voor outplacement, loopbaanbegeleiding en coaching. Gebaseerd op 'Niels Holgerson' Van Selma Lagerlöf. 
Lesanka Honigh, Olieverf op doek, 2x40x40 cm, 2013.

Tot binnenkort met meer nieuws-updates, of nieuw werk in ieder geval!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten